Մոդուլ 1. Քննարկում

Հանրային և համայնքային ծառայության մասին օրենսդրությամբ վերապատրաստում

Հանրային և համայնքային ծառայության մասին օրենսդրությամբ վերապատրաստում

Քրիստինե Հարությունյան -
Number of replies: 1

ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆ

Վերապատրաստման ծրագիրը կարող ենք համարել հաջողված, եթե՝

 * Աշխատակիցը մոտիվացված է մասնակցել վերապատրաստմանը

*Կիրառում է ձեռք բերած հմտությունները, գիտելիքները աշխատավայրում

* Աշխատակիցը մոտիվացված է, եթե վերապատրաստման ծրագիրը համապատասխանում է նրա մասնագիտական որակավորումներին,

Կան թեմաներ, որոնք դժվարամարս են և բնական է, որ անհրաժեշտ է ուղեկցող գրավչություն, օրինակ՝ թեման ավելի գործնական դաշտ բերել, առօրյա օրինակներ քննարկել, դիպչել մասնակիցների անմիջական «շահերին»։ ԵՎ թերևս, ամենակարևորը՝ վերապատրաստում անցած աշխատակցին անհրաժեշտ է հնարավորություն տալ, որպեսզի նա կիրառի իր ուսումնասիրած, յուրացրած հմտությունները աշխատավայրում։ Ցավոք, սա այն կետն է, որն ամենից հաճախ իրականություն չի դառնում և չի գործում ,,Արժանիքհեն կարիերային առաջընթացի վրա հիմնված հանրային ծառայության կայունություն,,  ամենակարևոր սզբունքը։
Հենց այս պատճառով էլ աշխատակիցները, հասկանալով, որ վերապատրաստումները պարզապես ձևականություն են, հիասթափվում են և սկսում են լուրջ չվերաբերվել հետագա վերապատրաստման հնարավորություններին։

 


In reply to Քրիստինե Հարությունյան

Re: Հանրային և համայնքային ծառայության մասին օրենսդրությամբ վերապատրաստում

Փիրուզա Արշակյան -
Շատ ճիշտ դիտարկումներ են։ Վերապատրաստումները պետք է լինեն նպատակային և նպատակադրված լինեն կոնկրետ խնդիրներ լուծելուն։